Innebandyturnering



Innebandyturneringen gick inte lika bra som vi hade hoppats på.
Klassen förlorade samtliga matcher, men några mål blev det i alla fall.
Jag tycker att klassen ändå gjorde ett bra jobb.  :) Så för våran del
var innebandyturneringen redan klar före 11-tiden.
Bilder från innebandyturneringen kommer upp senare.

Lunchen är uppäten, och just nu tittar jag på Tre kronor.
Snart ska jag hoppa in i duschen och sedan skulle jag behöva
plugga litegrann. Då slipper jag plugga ikväll, för det tänker jag inte.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0