Högskoleprovet avklarat

Högskoleprovet är äntligen gjort, och jag var grymt less redan efter lunch.
Men nu är provet gjort, och jag är nöjd hur det än går. Känns skönt att
ha bortgjort provet, nu är jag med i en till urvalsgrupp vilket alltid är bra.  :)

Dagen började 08.30 på Folkets Hus, då fick vi information samt vägled-
ning om hur man ska fylla i papprena. Det var inte bara ett papper som
man skulle fylla i, haha. Första delen var NOG (mattelösningar), vill
inte ens veta hur det har gått på den delen. Sedan hade vi LÄS (texter
på svenska) samt DTK (diagram, tabeller, kartor) före lunch. Lunchen
spenderade jag med älsklingen, han kom till Folkets Hus och höll mig
sällskap.  :) Efter lunch hade vi tre delprov kvar att göra - ELF
(texter på engelska), ORD (ordkunskap) och sist men inte minst DTK
(diagram, tabeller, kartor) igen.



Jag kan säga att det var väldigt svårt vissa saker, matte-delen är
inte min starka sida. Det var mycket som jag inte kände igen,
alltså sånt som inte funnits i Matte A och B. Men då är det bättre att
chansa än att lämna en tom ruta.  :) Efter klockan 17.00 kan man
kolla på facitet, och då kan jag kontrollera hur många rätt jag hade
eftersom man fick ett personligt kontrollpapper.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: johanna

Skönt att ha provet avklarat! :) kramar,

2010-04-10 @ 18:31:39
URL: http://jossehannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0