Fredag



Fredag, valborgsmässoafton samt Kungens födelsedag. Det är
mycket att fira idag, haha. Fast kungens födelsedag firar jag inte på det
sättet, jag firar inte han över huvudtaget. Jag kommer fira idag att det är
fredag och att det är valborgsmässoafton.  ;)

Men innan man kan korka upp och fira så blir det att vistas i skolan
några timmar. Två lektioner idag, vilken tur att vi inte går till 15.15 som
vi annars gör på fredagar. Efter skolan bär det iväg till Seskis, där vi
kommer spendera valborgsmässoafton.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Linda

ha en bra valborg:D

2010-04-30 @ 08:26:27
URL: http://honkallaslinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0