Dusch

 

Nu hade jag tänkt bli lite effektiv, och inte bara sitta framför datorn eller
tv:n idag. Ska snart hoppa in i duschen, och sedan har jag planer på
att plugga Samhällskunskap A. Jag fattar i princip ingenting av regeringen,
riksdagen och allt vad vi ska kunna. Så jag lär få kämpa med detta
område, usch.

 

Det ska vara färdigpluggat 19.30 i alla fall, för då är det Halvåtta hos mig.
Sedan är det Sveriges värsta bilförare, det har jag gått och längtat
efter en vecka.  :)

 

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer
Postat av: Jonna

svar: tack så mycket !

hur är det ? :-)

2010-04-15 @ 15:20:11
URL: http://jonnahevosmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0