Bjumis

Bakningen blev lyckad, men jag är ändå inte nöjd med kakan. Tyckte inte om
konsistensen, så jag kommer inte att baka den chokladkakan fler gånger.
Efter middagen kom älsklingens föräldrar till Seskis och hämtade upp oss.
Åkte mot Kalix och hämtade ut ett paket från ICA och samtidigt hämtade
vi p-skivor. På måndag ska alla i Kalix börja använda p-skivor när man
ska parkera, haha.  ;p



Just nu sitter jag i Bjumis, vi kom precis hit. Älsklingen byter dioder
inne i bilen, och jag sitter här. Sedan blir det att åka hem, packa upp
och liknande. Efter det ska jag köra något varv runt stan, har fått
tag i en hyffsat hård kudde som jag eventuellt kan sitta på när jag
kör volvon. Hoppas det fungerar med den kudden, annars kommer
jag ju aldrig kunna köra med volvon, haha.  ;p


Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Linda - ndaiL

åh, ska hålla tummarna!

2010-04-09 @ 17:59:49
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: Erika

sv: Det kan jag verkligen förstå :D

I sommar när man får det riktiga att man är antagen, då kommer jag också bli grymt glad om jag kommer in ^^

2010-04-09 @ 19:54:43
URL: http://icanpikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0