Bjumis



Efter middagen åkte vi iväg hit till Bjumis för att älsklingen skulle få
klippt håret. Så nu har jag inte ett troll till pojkvän nå mer, hihi.  :)
Medan han har blivit friserad har jag passat på att pluggat Samhällskunskap.
Känns skönt att jag ägnat några timmar åt det idag under dagen/
eftermiddagen. Då är jag helt fri ikväll, härligt.  :) Jag skulle vilja
göra provet redan imorgon, så man får göra bort det. Men jag får
vänta till torsdag, då det är dags.

Nu ska jag kika runt på Modegallerian och drömma mig bort under
tiden som älsklingen bastar. Ikväll vankas det söndagsmys hemma hos
oss. Wallander, te och soffmys.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: emelie

svar: hehe den var helt okej :)



naaw, va gulligt.

2010-04-25 @ 18:46:51
URL: http://nakenkaktus.blogg.se/
Postat av: N I L M A

haha härligt att ha en nyfriserad pojkvän ;P

2010-04-25 @ 21:41:56
URL: http://www.nilma.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0