Ärenden



Efter skolan blev det att äta lite lunch här hemma samtidigt som jag
gick igenom reklamen. Sedan gick jag och älsklingen ner till Synoptik
för att boka en tid för linsundersökning. Ja, jag ska börja använda linser
igen - försöka i alla fall.. :) Hoppas jag inte får sådär torrt i ögonen som
jag haft tidigare. Det var därför jag slutade använda linser efter tre-fyra år.
Jag har hört att Synoptik har fullbokat i flera veckor, men jag hade sån
tur att det fanns en ledig tid redan på tisdag.  ;) Sedan gick vi till Hemåt
för att höra hur vi ska göra med parkeringen under nästa vecka när jag
ska ha mammas bil. Men det kunde dem inte göra något åt, utan vi måste
prata med Nord Security (vaktbolaget).

Nu ska jag checka Facebook och sedan ska jag plugga. Matlagning står
också på listan, men det blir inte riktigt ännu.   :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Mikaela, hockeyspelaren och lilla Aimee

Hehe ja då får man spara! :)

2010-04-28 @ 13:36:08
URL: http://thisismikaela.blogg.se/
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: hehe okej måste va grymt skönt .:D <3

2010-04-28 @ 14:45:39
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0