Måndag

Måndagmorgon igen! Varför går helgerna alltid så fort? Även fast jag är
ledig på fredagarna går helgen superfort, det känns som att man bara
är ledig en dag - inte tre.. ;o

Denna dag bjuder på skola, apoteket och vårdcentralen. Kommer inte
vara roligt att gå in på apoteket och betala, men det är lätt värt det.
Sedan måste jag in på vårdcentralen och boka tid, sjuksköterskan sa
att jag kanske kan få en tid redan idag eftersom det inte tar länge.



Här hemma blir det att laga middag, diska och sedan plugga.
Igårkväll förhörde älsklingen mig, och jag kunde typ allting. Det svåra
är konkurrensformerna, jag får inte in vad som gäller för vilken.
Blandar ihop allting, ååh! Men hoppas jag får in det rätt till torsdag.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Ness

jaa ;(

2009-09-28 @ 08:26:47
URL: http://sness.blogg.se/
Postat av: Ness

som tusan, du kan få min sjuka :D

2009-09-28 @ 08:31:44
URL: http://sness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0