Lördag

Redan lördagsmorgon! Tiden springer verkligen iväg när man är ledig!
Denna helg blir extra lång eftersom jag var ledig igår, och vi är även
ledig på måndag. Så fyra dagars ledighet känns riktigt skönt! :)

Konstigt att jag kunde sova så här länge, haha. Annars brukar jag
vakna vid 09-tiden, men idag hände det inte. Kroppen kände nog
att jag behövde sova, för det behövde jag verkligen. Nätterna har
varit hopplösa denna vecka, jag har hostat mig igenom dem istället
för att ha sovit igenom dem..  Tur att det finns hostmedicin som hjälper!

Dagens planer? Jag har faktiskt inga alls! Ska bara ta det lugnt här hemma,
kanske gå ner på stan en sväng och titta? Vi får väl se! Vill spela Sims 3
i alla fall, har världens planer på ett hus som jag ska bygga. Såg nämligen
huset igår i Kändisdjungeln, och blev kär direkt. Vad tyckte ni om
programmet Kändisdjungeln igår? :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: f

ska till stan med en kompis :)

2009-09-12 @ 10:36:24
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/
Postat av: b&v

Sv: Å tack så mycket :D

2009-09-12 @ 10:51:12
URL: http://apieceofsisters.blogg.se/
Postat av: Sara

Skönt att ta det lungt ibland ju :)

2009-09-12 @ 12:59:58
URL: http://sarra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0