Torsdag

Godmorgon på er allesammans! :) Har ni klivit upp ännu?
Själv har jag varit vaken över en timme, idag var det segt att kliva upp..

Imorse funderade jag på en sak under tiden jag åt frukost;
Även fast jag lägger mig vid samma tid varje kväll, så är jag mer trött
vissa dagar än andra. Varför är det så? Jag får ju ändå samma
antal timmars sömn.. ;o

                   

Detta kommer bli en bra torsdag, det vet jag. Vi har nämligen ingen
naturkunskap idag och det är lyxigt! ;) Man får gå på lektionen om
man vill, men det tänker inte jag göra. Jag pluggar hemma istället..
Så skoldagen är kort idag igen, mellan 08.00 - 12.40 kommer jag
vara i skolan. Härligt eller hur? ;)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Jenny

jag kände mig som söta taz (stavning?) imorse haha. men lyckades släpa mig upp i tid till skolan :)

2009-03-12 @ 12:28:52
URL: http://pennypie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0