Tisdag

Godmorgon på er allesammans! :) Har ni sovit bra inatt?
Själv ska jag inte klaga, har sovit som en stock för det mesta..

Idag är en lång och jobbig skoldag, usch. Börjar 08.00 med prov,
kan det bli jobbigare? ;/ Slutar dagen med ped/soc vid 15-tiden.
Under hela dagen ska jag ha fyra lektioner, inte så jobbigt men
vi har två timmars lunch. Hade dem inte kunnat skjuta ihop lektionerna?
Då hade vi slutat vid 13-tiden! ;)

Nu ska jag fixa schemat och slänga in det.
Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Leonora - The Magic Memories

sv; man känner sig jätte fattig xD

men du får väl också studiebidraget idag ?

2009-03-31 @ 07:13:59
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0