Tisdag

Godmorgon på er allesammans! :) Har ni sovit gott inatt? Själv tycker
jag att det varit si och så.. Har snurrat runt flera gånger, men tillslut
somnade jag.

Vaknade extra tidigt idag, skulle hinna med att skriva ut en massa
uppgifter.. Det har jag hunnit nu, vilken tur! :) Har även ätit frukost och
läst tidningen. Vet ni föresten att älsklingen klev upp före 06.00 idag?
Det är ett mirakel, haha.  :) Han ska ju till Gällivare idag, utbildningsmässa.
Låter inte allt för roligt men han måste dit genom arbetsförmedlingen..

         

Själv har jag skola mellan 08.00 - 15.00, usch. Börjar dagen med
Matte B, ska träna på gamla nationella prov tror jag. Nästa vecka
ska jag göra sista kapitelprovet! Snart kommer schemat upp.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: JOSEFINE

skola och sedan hem och plugga, själv då?

2009-03-24 @ 06:59:16
URL: http://josefiner.blogg.se/
Postat av: Nina - This is who I am ♥

haha katten gustav <3

2009-03-24 @ 06:59:35
URL: http://totalflopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0