Måndag

Godmorgon på er allesammans! :) Ligger ni och sover fortfarande?
Jag tyckte det var grymt kämpigt att kliva upp idag, usch. Min helg
har varit en dag längre än vanligt, och då blir det svårare att kliva upp.

Idag då? Det är måndag, och jag har en jobbig skoldag framför mig.
Tack och lov så har jag sovmorgon varje måndag till 10.10. Värsta
lektionen för dagen är Naturkunskap A, som ni säkert redan vet?
Jag hoppas det blir något intressant under lektionen men knappast..
När har Naturkunskap varit roligt? ;o  Hur som helst, går skola
till 15.30.. Men på onsdag är jag ledig!

      

Efter skolan blir det att laga middag, och resten av kvällen ska jag
ägna åt matten. Jag måste verkligen träna till matteprovet som
jag har imorgon. Lite problem och frågetecken finns det i kapitlet,
men hoppas jag får godkänt i alla fall! :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Frida

Hon är snart 14 månader :)

2009-03-30 @ 09:06:56
URL: http://fridano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0