Torsdag

Tagga, tagga, tagga! Idag är det äntligen dags för årets Lulekalas! :)
Det började för sex-sju år sedan och jag har varit där varenda år.
I år blir det dock inte att gå på fredag och lördag för artistutbudet är
inte något att hurra över.. Synd att inte Tomas Ledin och Kevin Borg kunde
vara samma dag. I så fall hade jag direkt gått!

     

Denna dag blir hektisk tror jag.. Ska se Våra bästa år klockan 10.30, och
sedan är det dags att fixa till sig. Smink, hår och kläder ska fixas - allt!
Åker härifrån vid 13.30-tiden, då ska vi hämta upp Dennis och åka vidare
till Kalix. Där blir det matlagning för hela slanten och sedan blir det Luleå! :)
Så uppdateringen blir nog inte såå jättebra idag, men ska försöka blogga
några gånger i alla fall.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer
Postat av: simone

händer idag då? ;)

2009-07-30 @ 09:08:22
URL: http://gmz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0