Tisdag

Godmorgon på er allesammans! :) Har ni sovit bra eller dåligt inatt?
Jag hade jättesvårt att somna, men när jag väl somnade så sov jag
som en stock..

   

Dagens planer är att åka in till Haparanda, mamma har några ärenden
att uträtta. Men just nu sitter jag och dricker cappucino, så har ännu
en massa saker att göra innan vi åker. Måste ju fixa till mig och bädda
sängen osv.. Nå ja, någon gång idag kommer vi väl iväg!
Nu ska jag svara på kommentarer och sedan sätta lite fart.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja det måste du va :P

det är ju grymt bra!!

2009-07-14 @ 09:48:34
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: Louise

härligt:). sitter och käkar frukost och svarar på kommentarer:)

2009-07-14 @ 10:06:41
URL: http://marcusfliickaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0