Söndag

Godmorgon på er allesammans! :) Vet ni vad? Jag är trött..
Det skulle vara väldigt skönt att sova just nu.. Men det går tyvärr inte.. ;b

Igårkväll blev det en myskväll framför tv:n med kladdkaka, Sommarkrysset
och 102 dalmatinerna. Haha, var tvungen att se den en stund för jag har
aldrig tidigare sett den.. ;) Älsklingen tittade på Doom och sedan på
Exorcisten, men då sov jag redan så gott.

      

Idag är det fullt upp här hemma! Mamma kommer förbi och ska hjälpa
oss med storstädning. Vi ska tvätta fönster och fixa, ska även laga
köttfärslimpa - gott. Under eftermiddagen någongång åker jag till Seskis
med henne. Men kommer tillbaka till Kalix på torsdag, så blir inte så
länge på Seskis.  ;>

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Kamilla - Fotoblogg

Var du i Kalix när jordskalvet var? :)

2009-07-27 @ 13:55:43
URL: http://kamillush.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0