Fullt upp

Godmorgon på er allesammans! :) Vad ska ni göra idag? Några planer?
Här skiner solen och den hade jag helst sluppit eftersom vi ska sitta
i bilen flera timmar.. Varmt!

Egentligen borde jag springa runt som en duracellkanin nu, men jag
orkar inte.. Jag sitter här istället och dricker cappucino, haha. Ska ladda
upp bilder från Överkalix marknad snart, bättre och göra det här i Kalix
eftersom det är 100 mbit/s här. Då går det snabbt! :)

När bilderna är uppladdade blir det att diska, duscha, packa ner
lite grejer och sedan åka. Jag tror att klockan hinner bli över 11.00
innan vi är iväg, haha. Nå ja, det ser vi ju!

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0