Fredag

Godmorgon på er allesammans! :) Har ni kommit iväg till skolan ännu?
Jag själv vaknade 06.00, och snart är jag påväg till skolan.

Denna dag innehåller tre lektioner i skolan. Ped/Led, Engelska B
och Matte B. Enda lektionen jag ser fram emot är faktiskt Ped/Led.. ;>
Efter skolan ska jag och älsklingen åka till Seskis, till mamma.
Men jag ska försöka uppdatera er före det så klart, annars blir
det när vi kommer fram.

Ha det bra så hörs vi  senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Linnea Malivéz

Sv: Oj.. Jag hejjar nog på Laila eller Morgan! :) du då? :D

2009-02-13 @ 16:52:06
URL: http://twistandshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0