Torsdag

Nästsista dagen denna vecka, härligt! Idag och imorgon får de flesta
jullov, men så är det inte här i Kalix. Egentligen skulle vi fått lov på
tisdag, den 22/12, men då var det Luciafirande och allting under en kväll,
så vi får kompledigt den dagen. Så måndag är min sista praktikdag.



Idag är det praktik framtill 14.30, sedan måste jag iväg till Hamptjärn för
att ha den sista teorilektionen samt ett prov. Läskigt värre! Jag känner mig
redan nervös, men vi får hoppas på det bästa. Helst skulle jag vilja gå upp
igen och sova några timmar, ögonen vill inte hållas öppna. Det är jobbigt
att vara på praktiken för ögonen börjar alltid svida och bli torra.. Det verkar
som att möglet/fukten som de haft där för något år sedan inte försvunnit.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Siri Lindén

sv; ja den var grym :D

2009-12-17 @ 15:29:24
URL: http://sirianna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0