Torsdag

Wiie, idag har jag sovmorgon ända fram till 10.30! Lyxigt eller vad? ;)
Första veckan har vi inget IV-val, det är därför vi får sovmorgon..
Men nästa vecka startar IV-valen och jag har valt webbdesign,
spännande! :)

  

Vaknade 07.30 för att hinna med allting innan jag åker till skolan.
Har ätit frukost, läst tidningen, fixat till mig och packat ner det sista.
Sitter just nu här och fördriver lite tid, ska även in på Facebook om
ett tag. Innan jag åker till skolan ska jag även hinna diska eftersom
jag åker till Seskis direkt efter skolan. Nu ska det svaras på kommentarer!

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: emelie

sv: hahaha va sööt, sån är jag också.. :P

2009-08-27 @ 08:37:04
URL: http://nakenkaktus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0