Torsdag

Torsdagmorgon och jag är vaken! Har fullt upp idag men ska inte in
till Kalix förrän efter 10-tiden så hinner blogga en snabbis..

Igårkväll blev det att se en jättebra film som jag har sett tidigare -
Murder at 1600. Wesley Snipes (Blade) har huvudrollen och det är
en grym thriller! :) Till det åt vi lite smått och gott som vindruvor och
ostbollar.

        

Idag ska vi som sagt in till Kalix, älsklingen ska förbi arbetsförmedlingen
en sväng och skriva på något papper. Sedan ska vi kika på Gallerian
litegrann ifall vi hittar något. 20 augusti är det alltså idag, min guddotter
fyller två år, så självklart blir det kalas. Men det blir först på lördag.. ;b

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0