Storhandlat

Nu har jag och mamma kommit hem från vår Haparanda-resa!
Det blev att gå runt på Ö&B samt Coop för att handla mat,
så nu har vi storhandlat både hit och till min lägenhet.  :)
Köpte bland annat grejer så jag och älsklingen kan göra pizza
på fredag, mumsigt! Fredag kommer bli en mysdag eftersom
jag är ledig varje fredag, så vi ska äta hemmagjord pizza och
se Män som hatar kvinnor. Haha, jag har planerat för en vecka
framåt redan! ;)

             

Sitter här just nu och lyssnar när regnet öser ner där ute..
Skulle vara mysigt med lite åska, men inget riktigt oväder!
Om ett tag kommer mommo hit på middag, då ska mamma
och mommo äta surströmming. Men jag äter inte det, så för
mig blir det varmkorvstylla, mums! :) Nu ska jag svara på
alla kommentarer som kommit in sedan morgonen.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer
Postat av: v~

sV;ska ner till stan,har du några planer själv? :)

2009-08-29 @ 13:57:18
URL: http://wictoriapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0