Schemat inför årskurs 3

Äntligen finns klassens schema på skolans hemsida!
Har klickat in där flera gånger under sommaren, och nu finns
det äntligen där. Hoppas verkligen schemat kommer se ut
sådär, i så fall blir jag grymt glad. Inte alls så jobbiga lektioner
och tiderna? De är ju superbra! :)



Blir ni avundsjuka? Vårterminens schema blir kanske värre..
Men vi har haft långa dagar hela ettan och tvåan var också jobbig
så vi förtjänar verkligen ett slappt schema i trean! :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer
Postat av: emelie

sv: hehe det är sjukt gott.

Ååh länge sen jag hade ett sånt schema :p

2009-08-19 @ 23:26:04
URL: http://nakenkaktus.blogg.se/
Postat av: Ida Björck

mitt schema är lika bra typ :D haha

2009-08-20 @ 09:32:58
URL: http://idahbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0