Onsdag

Onsdagsmorgon och min näst sista skoldag denna vecka! :)
Jag är ledig varje fredag eftersom jag inte läser någon av de kurser
som schemaläggaren har lagt på fredagar. Det känns härligt!
Tur att jag blev klar med Matte B i tvåan, annars hade jag haft en
lektion på fredagar, och det skulle ha känts onödigt.

          

Idag börjar vårat schema och gälla, spännande! Jag tror inte det
blir att jobba så mycket på dagens lektioner utan det blir nog mest
introduktion.. Alltså prata om vad man gör i de kurserna, vad de
handlar om, och hur man uppnår betygskriterierna. När jag kommer
hem från skolan blir det att packa för imorgon åker jag till Seskis.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: E S T H - esth.blogg.se ♥

okej :) jo, allt är bra med mig tack.

2009-08-26 @ 07:04:16
URL: http://esth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0