Första doppet

Som rubriken lyder - Idag badade jag för första gången denna sommar.
Jag är en stor badkruka, så förra året badade jag inte alls.. Detta var årets
första - och säkert sista - dopp. ;b

Vid 11-tiden gick jag och älsklingen till badstranden här i Bjumis, härligt.
Blev att sola för det mesta, men tog även ett dopp som sagt. Jag hatar
badstränder, man har sand överallt.. Värst är fötterna, usch. När vi kom
hem från badstranden blev det att packa väskan för vi skulle till Aspvattnet.
Fick ingen fisk där, men det nappade två gånger.

    

Kom nyss ut från duschen, så nu sitter jag här och fördriver tiden.
21.00 blir det att se Snuten i Hollywood 2, men vad ska jag göra fram
till dess? Kanske kika in på någon klädsida och drömma mig bort..

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: designglanz

jaha :D oj! Varför har du inet tagit ut det tidigare?

2009-08-08 @ 18:21:34
URL: http://designglanz.blogg.se/
Postat av: Agnes

Åhh vad kul:)

2009-08-08 @ 18:23:14
URL: http://aagneess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0