för varmt

Det är hemskt väder ute, usch.. Solen skiner för fullt vilket är bra, men det är
på tok för varmt! Termometern visar + 50 grader i solen, hemskt.. ;o
Jag håller på att dö av värmeslag! Idag går det inte att vara ute i solen,
man smälter bort.. Jag har solat 1 timme och 40 minuter men nu orkar jag
inte längre. Så varmt är det!

              

Det är rätt hemskt med vädret.. Vi gnäller när det är för varmt, och sedan
när det regnar gnället vi.. Vi är visst aldrig nöjda med vädret? ;p Haha.
Snart ska jag duscha i iskallt vatten, härligt! Fast först ska jag skriva en
bokrecension om "När ingen annan ser", som jag läste ut igår.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: designglanz

jag har inegn favorit. jag tycker om irene huss, wallander och beck lika mycket =)

2009-08-07 @ 13:14:54
URL: http://designglanz.blogg.se/
Postat av: M A L I N

ja, idag är det sjukt varmt

2009-08-07 @ 18:23:50
URL: http://www.malinh.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0