Vänner

Godkväll på er allesammans! :) Har ni haft en trevlig dag? Själv har min dag
varit rätt långtråkig, har inte gjort allt för mycket.. Blev att fotografera tidigare
idag (bilder finns i tidigare inlägg), sedan har jag tittat på Våra Bästa År.
Efter det har jag inte gjort allt för mycket, suttit vid datorn och sett på tv..
Älsklingen, Jocke och Stoffe har fixat med extraljusen, och älsklingen
håller fortfarande på.. ;/



Själv sitter jag nu och tittar på Vänner, det var ett tag sedan. Förut satt
jag alltid bänkad framför Vänner, men nu är det längesen.. ;p
Jag funderar på att koka te och äta mina bröd + orientdressingen som
är kvar från gårdagens tonfisksallad. Det är jättegott att dippa bröden
i orientdressingen, yummie! :) Får nog dricka en massa te ikväll för
att orka vara vaken till 02-tiden när Fredagen den 13:e slutar..

Nu ska jag fortsätta se Vänner. Ha det bra så hörs vi, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Anonym

Drick kaffe, det håller en vaken :D

2008-10-29 @ 21:43:55
Postat av: Madde

Jag jobbar på Stadshotellet här i Haparanda :)

2008-10-29 @ 22:22:51
URL: http://sexstjarnor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0