Trötter

Hej på er allesammans! :) Har ni haft en bra skol/jobbdag? Själv har min dag
inte riktigt varit som jag trodde att den skulle vara.. Jag hade hoppats på
lugna elever, men det var inte riktigt så.. ;b

Började morgonen med att gå ut i skogen och fika, mysigt. Sedan var det lunch,
makaroner och köttbullar - inte världens godaste maträtt.. Efter lunch gjorde
barnen fredsduvor, de blev jättefina! Sist på dagen hade jag lektion med
5-6:orna, det var idrottslektion. Så har varit ute i princip hela dagen! :)



Slutade 14.30, så jag jobbade 7 timmar idag. Under de 7 timmarna hann
jag bli riktigt trött, just nu skulle jag bara vilja sova någon timme så jag kvicknar
till litegrann. Men det går tyvärr inte! :/ Jag ska nämligen på kalas, Lucas fyller
3 år idag. Måste ju lämna våra (mina och henkes) presenter - han ska få
två muggar, och 60 delars-matlagningsset. ;)

Ha det bra så hörs vi antagligen ikväll, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0