Torsdag

Hej på er allesammans! :) Ursäkta för mitt dåliga bloggande igår, men jag
mådde inte alls bra.. Jag kände mig jättekonstig när jag slutade praktiken
igår, och när jag kom hem hade jag feber.. Sen blev det högre och högre
feber och inatt hade jag 38.2 graders feber. ;/ Min normala temperatur är
36 (jag är lågtempad, så 37 grader är feber för mig)..



På morgonen hade jag lite feber, men jag klev upp och pallrade mig iväg till
praktiken ändå. Dock var det en riktig jobbig dag, har inte alls varit på rätt
humör - varit jättetrött och mått konstigt. Men jag orkade ha egen lektion med
barnen under dagen, det var väl bra? Idag har det varit "Matte-dagen", de har
två mattelektioner under dagen och en lektion Svenska.  :)

Nu sitter jag här hemma, med feber (37.3, vilket är feber för mig!).
Funderar på att snart skriva delar från Intervjun med min handledare,
så jag hinner göra det innan höstlovet. Sedan kanske jag börjar skriva
bokrecensionen av "Livstid". Sist men inte minst; Packa!

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0