Tomt..

Hej på er allesammans! :) Hoppas ni har en bra Söndagseftermiddag.. Själv
vet jag inte riktigt vad jag ska säga om min dag. Söndagar är alltid tråkiga,
men nu är det extremt tråkigt! :/



Älsklingen har precis åkt hem till sig, och nu syns vi inte förrän på höstlovet. ;/
Det känns konstigt att jag stannar kvar här på Seskis medan han åker hem
till Kalix.. Det har inte hänt på över 1 år kan jag säga.. ;o Annars åker ju alltid
jag och älsklingen tillsammans till Kalix, eftersom jag nu också bor där.
Men nu har vi i BF2 praktik i fem veckor, så nu stannar jag ju kvar här på Seskis.
Usch, det är så tråkigt när han har åkt - det känns så tomt.. :(

Men men.. Om en vecka är det höstlov, och då ska jag umgås med honom
jättemycket! :) Ska vara i Kalix hela lovet tror jag, ska umgås med Marie.
Självklart ska jag vara med älsklingen också, det är ju ett måste! ;)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0