Tisdag

Hej på er allesammans! :) Har ni haft en bra skol/jobbdag? Själv kan jag
berätta att min dag har varit mycket bättre än igår, det är alltid positivt!
Klassen var mycket lugnare idag, nu börjar de visa sin rätta sida.  :)



Hela dagen har de arbetat med Svenska, de lär sig alfabetet. Idag började
vi med bokstaven R, och de kommer på tusentals ord som börjar på R.
Kan säga att de hann klart med alla uppgifter, riktigt bra gjort! Nu känns det
roligt att vara "lärare", de ber om hjälp utav mig och inte av den riktiga läraren.
Igår var de flesta blyga, men nu är jag en i gänget.. ;) Under eftermiddagen
hade vi hemkunskap med 5-6:an, de gick igenom olika näringsämnen.
När skoldagen var slut för barnen stannade vi kvar och planerade. Jag har
lite planer på det praktiska arbetet med bokstaven R, sedan ska jag även
göra ett eget tema/arbete åt dem, och ha egna lektioner osv.
Slutade 14.30 vilket var helt okej, samma tid som igår. Ska visa er mitt
schema lite senare ikväll (om jag hinner!).

kom hem för ett bra tag sedan, och nu ska jag duscha. Efter det kan
jag passa på och visa mitt "lärar-schema" för er läsare. Kan säga att
jag är helnöjd med tiderna, jippie! :b

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0