Tisdag

Hej på er allesammans! :) Har ni haft en bra skol/jobbdag? Själv har min dag
varit helt okej, lite intensiv men.. Vi har varit nyttiga idag, promenader och frukt!



Gick till skolan 07.30 och hade planering inför dagen. Klockan 08.00 kom
barnen, och då var det full rulle. Hade Svenska, och de började med bokstaven
E. Sen hade de tema, och då gjorde vi händer till FN-planschen. Efter lunch
var det roligaste - vi gick till ICA och fick äta frukt. Det fanns allt möjligt att
välja mellan, jag smakade allt förutom avokodo. Jättemumsigt! ;)
Sist på dagen hade jag och min handledare lektion med 5:orna, det var
Hemkunskap och de gjorde pizza.

Nu sitter jag här hemma och funderar litegrann på vad jag ska göra.
Ska jag göra APU-uppgifter eller ska jag plugga lite matte? Ikväll ska jag
se Andra Avenyn, det är ju så jäkla spännande med Kitty.  :D

Men nu ska jag läsa massa bloggar, och varva ner lite.
Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej :) Skulle du vilja/ha tid att göra en sån som du har, med egna bilder åså på bloggen (vet inte vad man kallar det) haha. Om du fattar vad jag menar? Skulle vara himla snällt eftersom jag själv inte fattar ett skvatt ^^

2008-10-21 @ 17:37:31
Postat av: Sabine

mmh frukt :D

2008-10-21 @ 18:51:40
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0