Tisdag

Hej på er allesammans! :) Nu undrar ni säkert varför jag redan skriver i
bloggen? Visserligen är klockan över 11.30, men jag är inte i skolan för
det.. ;o På Tisdagar har vi alltid håltimme i två timmar mellan engelskan
och idrotten. Men denna dag har jag varit hemma från 09.15, jajamän!

Var till skolan för att göra kapitelprov 3 i B-boken. Sedan åkte jag hem igen,
för jag hade så grymt ont i magen trots att jag tagit värktablett.. ;/ Pratade med
Gunilla om vad det var för uppgifter i Engelska B att göra, så jag fick hem
uppgifterna och har precis gjort dem. Känns skönt att man kan prata med
lärarna och få göra uppgifterna hemma, då missar man ingenting även fast
man är borta från lektionen.  :) Så jag har ju gjort alla uppgifter som klass-
kompisarna gjorde på lektionen, bra va?

Har suttit i sängen hela morgonen/dagen med världens magvärk. Lyckades
göra engelska-uppgifterna som sagt, och sedan har jag pluggat till engelska
provet. Nu kokar jag lite nudlar till lunch, magen skriker efter mat.. Älsklingen
är inte hemma, han är och hjälper sin pappa med något skrot. Vilket betyder
att han får pengar - eftersom de för skrot. ;)



Nu ska jag äta nudlar, och sedan ska jag lägga mig i sängen igen.
Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0