Spel-dags

Nu har jag uppdaterat färdigt på Bilddagboken! Det tog drygt två timmar,
men nu har jag minst 200 bilder där - börja titta på Mars 2008, och gå
sedan framåt. Har till exempel bilder som är tagna 18 Juli 2007 i
albumet Juli 2008, ja ni förstår. Bilderna kan alltså vara tagna för två
år sedan, men har dem i den månaden 2008.. ;b

Varsågod och kika in hos mig!



Nu är det dags att spela för mig och älsklingen. ;)
Äntligen har han klivit upp ur sängen, så nu blir det spel-dags
för oss. Wiie! Önska mig lycka till, det lär behövas! :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

hej gumman!



kika gärna in tävlingen på min blogg, du kan vinna en fin skinnväska!



kram!

2008-10-27 @ 14:37:59
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0