Söndag

Godmorgon på er allesammans! :) Hade ni en rolig Lördagskväll? Ursäkta för
min dåliga uppdatering igår, men jag hade inte riktigt tid att blogga. Var in
till Kalix på "Skoterns dag" och tittade litegrann. Jag hittade en skitsnygg jacka
som var vit/svart/ljus rosa (typ sån som Elita hade på årets Skotercross),
dock var den liiite för dyr - 4995 kronor.. Sedan hittade jag en annan snygg
jacka där, och den var vit/svart/mörk rosa - men även den var för dyr, 3000 kronor.



Under kvällen såg vi en film - Jiddra inte med Zohan, den var rätt rolig.
Har ni tråkigt så kan ni alltid se den.. ;) Efter det åkte vi iväg till Sangis för
att hälsa på. Kan säga att William kommer nog bli data-nisse som stor,
han var jätteintresserad när älsklingen och Dennis försökte fixa datorn. :)
Efter vår resa till Sangis var jag så trött, så somnade redan vid 23..



Dagens planer då?
Jag har faktiskt inga planer alls, och det är riktigt skönt! :D
Ska väl på ett tag klä på mig och käka frukost här hos älsklingens föräldrar.
Har alldeles nyss vaknat, och älsklingen ligger fortfarande i sängen.
Men först o främst ska jag spela - steka hamburgare.. ;)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0