Söndag

Godmorgon på er allesammans! :) Ursäkta för den dåliga uppdateringen.. Men
vad var det jag sa? Skolan går före! Snart kommer jag börja blogga som vanligt,
under denna vecka någongång tror jag.. Har ju fullspäckat schema hela veckan -
prov på Tisdag, Onsdag och Fredag! ;/ Kan säga att jag helst skulle vilja slippa
alla prov.. Det känns som att man bara pluggar och pluggar.. :(


                  (Matematik B-provet har jag flyttat till 7/10-08)

Igårkväll fick jag i alla fall mattehjälp av kusinvitamin, jättebra! Kan säga att det
verkligen behövdes, för jag fattade ingenting av det där konstiga.. ;o Nu kan
jag i alla litegrann, hoppas det håller i sig till på Tisdag! :)

Dagens planer då? Väntar på att vitlöksbaguetterna som är i ugnen nu ska bli
klara, så vi får i oss frukost. Ska passa på att läsa NSD också, har inte läst
den sen i Fredags. Efter frukosten blir det att duscha, och sen ska hjärnan
få arbeta - då ska jag plugga svenska, engelska, eller matte.. ;/
Under eftermiddagen åker vi antagligen tillbaka till Kalix, och då lovar jag
att ni ska få se bilder på mössan som jag köpte igår.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Rosanne

hehe okej! :)

2008-10-05 @ 10:47:16
URL: http://rosanneniska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0