Promenad

Hej på er allesammans! :) Gud vilket fint väder det är ute idag, riktig höst nu!
Dock hade det kunnat vara plusgrader istället för minusgrader, då hade det
varit helt perfekt.. :)

Åkte vid 12-tiden till moster för att byta vinterdäck på mammas bil. Henke
fixade med det, och jag gick på promenad tillsammans med moster och Wilma.
Vi gick runt lite här på Seskis och pratade om allt möjligt, tillslut somnade
Wilma i vagnen så vi gick tillbaka. Var sedan förbi Nicke och Majsan för att
titta luften i alla däck, då blev vi barnvakt en snabbis också.. :)

Nu har mommo kommit hit, så vi ska äta middag 14.00. Jag har inte hunnit
duscha före, så får göra det senare i eftermiddag. Nej, nu ska jag gå.
Vi hörs senare idag, Ciao!

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0