Plugg

Godkväll på er allesammans! :) Hoppas ni har en bra Onsdagskväll. Själv har
jag nyligen duschat, och nu sitter jag här. Jag har precis tränat på Engelska
provet, det som går att träna på datorn. Ska alldeles strax träna mer i böckerna,
usch det är alltid så mycket till Engelska-proven.. ;/

Vet ni vad jag sedan ska belöna mig med? Läsa bloggar och dricka te samt
äta en bulle. Det låter väl som en bra belöning? Älsklingen är och köper cola
åt sig själv, men jag ska ha te och bulla! :)

Känns skönt nu att det är sista provet att plugga inför, innan APU:n. Tänk att
på Måndag är det praktik - och fem veckor framåt! Härligt! :) Sedan är Öppet
Hus typ direkt efter praktiken, och vi i tvåan ska hålla i det. Fyra veckor efter
att vi kommit tillbaka till skolan, då är det jullov. Så nu kommer det gå riktigt
fort fram till jul - vilket är kanonbra! :)




Nej, nu ska jag fortsätta plugga. Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Moa

jag har varit hamnvakt, så kom hem kl 6 och somna halv 8 :P

2008-10-08 @ 18:48:20
URL: http://vpt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0