Onsdag

Hej på er allesammans! :) Har ni haft en bra skol/jobbdag? Själv är jag helt
slut nu, jag är verkligen på väg att bli sjuk.. Hela kroppen är öm, och min
hals har ont.. :/

Började morgonen med planering som alltid, fick även höra att en pojke
från 4:an vann guld i 600 meter igår när de var på fridrottstävling. Bra! :)
Första lektionen ledde jag - helt själv. Jag skrev på tavlan (som de gör
varje morgon), sen satte vi igång med mitt arbete. De skulle göra ett
självporträtt av det som de plockade i naturen för två dagar sen. Jag hade
ju förberett ett häfte åt alla, så de fick varsit och där skulle de klistra in
sitt självporträtt samt svara på några frågor. Imorgon ska vi fortsätta med
arbetet. Kan säga att alla barnen tyckte det var roligt, så det kändes riktigt
bra! ;) På andra lektionen gick vi på en promenad, till grusgropen. Efter
lunch hade vi matte - jag älskar deras matte! Jag känner mig jätteduktig
som lär barnen, att de verkligen förstår vad jag menar och så vidare.. ;)



Nu sitter jag här hemma med en mugg varm vinbärssaft, det är bra för
halsen. Funderar på vad som händer här näst, kanske ska försöka räkna
liite av min matte också.. Det vore bra om jag öppnar boken i alla fall
under praktik-tiden, även fast det inte känns lockande. Nej nu ska jag
läsa lite bloggar.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0