Mys

Godkväll på er allesammans! :) Nu är det några timmar sedan jag
uppdaterade bloggen, och det har hunnit hända en massa.. ;)

Jag och älsklingen har varit till Kalix för att handla frukt, det blev en
Galia-melon, de är så jäkla gott! Dock visste inte kassörskan om
det var en Galia melon, hon var som ett frågetecken när den rullade
på bandet.. Så hon frågade mig "Är det här en Galia melon?" haha,
jag höll på att börja asgarva! :D



Sedan har jag och älsklingen spelat Tony Hawk, och vet ni vad?
Jag börjar äntligen bli bättre, idag fick jag 80 000 poäng -
älsklingen fick typ 150 000 poäng.. Men jag blir bättre och bättre! ;)

Just nu är han i bastun (även fast vi duschade tidigare idag),
så jag sitter och väntar på honom. Ikväll blir det att mysa framför
någon film, mest troligt Irene Huss - Guldkalven. Har lite cheese
cruncherz kvar, så kanske äter upp det till filmen.  ;D

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jaa du, det är inte alltid så lätt de där med frukter. Själv så hade jag trott att de varit en honungsmelon om jag hade fått den där framför mig.. :p alla kan inte veta vad allt är ;p

2008-10-27 @ 20:52:58
URL: http://snaadrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0