Lördag

Godmorgon på er allesammans! :) Hade ni en bra Fredagskväll igår?
Jag tänkte ta och berätta litegrann om min kväll, eftersom jag inte orkade
blogga inatt när vi kom hem.. :)

Efter förra blogg-inlägget skrev jag min Svenska B-recension helt färdigt!
Sedan tittade jag igenom skolkatalogen eftersom den redan hade kommit,
haha nog fanns det ett par man skrattade åt.. Vid 16-tiden åkte jag med
buss till Kalix busstation, där älsklingen mötte mig. Då åkte vi till ICA,
Carola kom dit och vi gick in för att handla. Sedan snurrade vi runt stan
ett tag innan vi gick in på 11:ans för att prata med Jocke och Britta.
Vid 18.30 åkte vi till Trocadero för att äta våran middag där, yummie! :)
Efter det bar det iväg till Simon, och där blev vi hela kvällen/natten,
förutom vid 20.30-tiden då vi var chaufför till Sangis.
Hade en jätterolig kväll som vanligt med folket, och hoppas det blir fler
gånger nu under lovet! :D



Dagens planer då?
Vaknade redan före 09-tiden, men orkade inte riktigt kliva upp.
Men nu sitter jag här, och älsklingen sover.. ;) Ska läsa lite bloggar
och sedan får vi se vad som händer. Har ingenting planerat för
idag i alla fall, tar dagen som den kommer. En sak är planerad; Duscha.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0