Lördag

Godmorgon på er allesammans! :) Hade ni en rolig Fredagskväll? Själv ska
jag absolut inte klaga, den var lugn. Började kvällen med att hälsa på hos
Mommo, där satt vi och spelade Skip-Bo nästan hela tiden. Tittade även
litegrann på Postkod Miljonären, det är faktiskt roligt! Sedan åkte vi hem
och tittade på Idol 2008, dock vet jag inte vem som åkte ut för vi tittade
inte färdigt.. ;b Vet ni vad vi gjorde sedan? Tittade litegrann på Wall-E.



Nu är det en ny dag och inte vilken som helst... Jag och älsklingen har varit
tillsammans två år idag!
:) <3 Självklart måste det firas, och det kommer firas
idag under eftermiddagen/kvällen. Ska ut och äta, och sedan blir det mys
hemma hela kvällen. Tänk att det är två år sedan jag träffade älsklingen för
första gången, helt otroligt! :D

Men nu är det dags för mig att äta frukost, och sedan börja fixa mig.
Ska åka till Haparanda vid 12-tiden, så vi hörs ikväll, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0