Lista

JAG
namn: Mia
smeknamn: Miizing
födelsedag: 14 september
födelseort: Boden
uppvuxen i: Seskarö
bor: Kalix
ögonfärg: Blå
hårfärg: Brunt med slingor
pluggar: Barn och Fritidsprogrammet - årskurs 2.
familj: Mamma

FAVORIT
färg: Svart och rosa
plats: Sängen ;)
land: Sverige och Spanien
bok: Liza Marklund's alla böcker.
spel: Skip-Bo
drog: Älsklingen
fordon: Älsklingens merca ;)
film: Wallander, Beck och Van Veeteren
djur: Katt
serie: Våra bästa år
CD:  Lyssnar aldrig på CD..
café: Wayne's Coffee
skor: Mina DC
aktivitet: Blogga? ;)

BRUKAR DU
titta på dig själv i spegeln: Jajamän
gnälla: Ooh ja.
skrika: Kanske ibland? (a)
sova: Alltid beredd!
försöka vara annorlunda: Jag är mig själv.
klä dig i svart: Ja
gå till kyrkan: Inte nödvändigtvis
gå i skolan: Måndag - Fredag.
röka: Blä
ljuga: Nej
hata folk: Ja
lita på folk: Endel.

NÄR
läste du en bok senast: Igår
var du på konsert senast: LK
köpte du något senast: Minns ej
kysste du någon senast: i Fredags 

svor du senast:
sjöng du senast: Idag
klagade du senast: Idag..
är det sommar: Inte nu i alla fall! :(

VEM
saknar du: Älsklingen
vill du slå: -
kramade du sist: Lucas
vill du prata med: Älsklingen
vill du vara som: Mig själv.
sårade dig sist: -
gjorde dig riktigt glad senast: Älsklingen tror jag?
fick du sms från senast: Älsklingen
ringde dig senast: Älsklingen
är vackrast på jorden: Älsklingen

HAR DU
förföljelsemani: Nej
tvångstankar: Nepp
någon annan psykisk sjukdom: Hoppas verkligen inte på det..
färgat håret: Ja
brutit några ben: Nej
några piercings: Öronen
egen dator: Jajamän!
gjort bort dig rejält: Nja, Göteborg i sexan.. ;)
bra självförtroende: Nej ;p
kysst någon: Oooh ja!
rymt hemifrån: Nej, flyttat.
tuttat eld på nåt: säkert några gånger.

HUR
går du:
Som jag går?
svarar du i telefonen: Hallå?
mycket pengar har du: det är min ensak.
ofta bäddar du sängen: Aldrig med överkastet i alla fall..
ofta städar du: 1 gång i veckan.
många stör du dig på: Det finns ett x-antal.

TROR DU
att du kommer bli något: Världens bästa socionom eller något inom Psyk.
på gud: Nej
på rymdvarelser: Nej
att folk tycker om dig: Ask them.
på ett liv efter detta: Nej.


ÄR DU
förstående:
Ja
öppensinnad: Maybe
arrogant: ?
osäker: Inte som förr..
intressant: Fråga någon?
hungrig: Inte just nu. :)
smart: Kanske, de påstår det i alla fall. ;)
barnslig:
liten: 160 centimeter.
rolig: Somliga säger det.
pratglad: Fråga någon - jag vet svaret! :D
frågvis: Normalt
organiserad: Alltid!
hälsosam: Vissa dagar, vissa inte..
blyg: Nja.
lättförstådd: Jodå
attraktiv: Haha
lättuttråkad: Sometimes

ansvarsfull: Japp, alltid!
vegetarian: Usch, skulle aldrig palla det.
arg: Inte för tillfället
respektingivande: -
ledsen: Nej
glad: Ja
svår: -
positiv: Ja
bra på att ge komplimanger: Ja

kär: JA!

VÄLJ
katt eller hund: Katt
vit eller svart: Svart
varmt eller kallt:Varmt
vatten eller land: Land
telefon eller internet: Internet
musik eller tystnad: Musik
bok eller film: Film
tjejer eller killar: båda, på olika sätt.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej du har fått en utmärkelse av mig :)

2008-10-15 @ 16:36:09
URL: http://malarstigen4.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0