Fredag

Hej på er allesammans! :) Har ni haft en bra skol/jobbvecka såhär sista dagen?
Själv har det varit en hyffsat bra skoldag, som har gått hyffsat fort.. :)

Började på morgonen med inriktningarna, och då fick vi på Ped/Soc se film
om utanförskap.. Alltså när barnen blir utanför, vad man ska göra som pedagog
då och lite sånt. Efter lektionen satt vi i cafeterian och spelade Skip-Bo, världens
bästa spel! :) Gick till Engelska lektionen, och det var inte så långvarig lektion.
Vi slutade jättetidigt tyckte jag - men det är bara bra. Maten idag var
hamburgare, inte det bästa men det gick att äta. Efter lunchen hade vi Matte B,
kan inte säga att jag räknade något precis.. Jag satt och hickade hela lektionen,
och Marie satt och asgarvade! xD

Älsklingen hämtade mig när jag hade slutat, så åkte vi direkt hem för att duscha.
Har även ätit lite bättre lunch här hemma, och nu sitter jag här. Ska alldeles
strax åka iväg till Sangis på kalas. Sedan drar jag och älsklingen till Seskis,
och blir där över helgen. Lovar att datorn följer med, men dock kommer det
inte bli så ofta uppdatering. Jag har tre prov att plugga till, känner mig grymt
stressad.. :(

Nu ska vi åka. Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0