Svart stig

Godkväll på er allesammans! :) Har ni en trevlig Torsdags kväll? Själv kan
jag inte gnälla just nu i alla fall..

Jag har precis duschat, och kan säga att det behövdes. Nu låter det som
att jag är värsta lortgrisen, haha.. Men när jag säger att det behövdes så
tänkte jag främst på min nacke/axlar. Jag kände tidigare idag att det var
stelt kring axlarna och nacken, men nu efter duschen är jag fri från stelheten.
Ett stort plus var ju att jag slutade frysa! :)



Nu ska jag faktiskt komma till rubriken. Fast jag tror ni kan lista ut vad
som kommer hända här näst? Precis, jag ska läsa Svart stig! Den är
faktiskt så bra, så jag riktigt längtar efter att läsa. Dock är det inte så
konstigt, jag älskar deckar-böcker och att läsa, så det går fint ihop.
Får se hur länge jag orkar läsa, men ska försöka sitta en timme i
alla fall. Brukar hinna läsa mycket under den stunden, om ni vill veta..
Nu ska jag krypa upp i soffan, och läsa!

Ha det bra så hörs vi senare ikväll, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0