Dear Nobody

Godkväll på er allesammans! :) Har ni en tråkig söndag som jag? Usch, jag
förstår inte varför söndagar ska vara så tråkiga? ;o Man blir deppig bara
av det.. Men, that's life!

Nu har vi varit hos mommo och fikat, det blev kubbar och kaffe. Så nu känner
jag mig lite piggare i alla fall, kommer nog inte somna 20.00 i alla fall.. ;)
Hade tänkt titta igenom lite bloggar nu, och sedan ska jag försöka hitta
motivation till att läsa Engelska B-boken. Det borde inte vara allt för jobbigt,
är ju snart i slutet. Kanske 70 sidor kvar? Inte många i alla fall, så får se
positivt på det hela! :)



Senare ikväll blir det att se Andra Avenyn, bara inte avsnittet är tråkigt
som det förra var.. Jag hoppas på att det är något spännande med Kitty.
Nu ska jag läsa bloggar, och sedan läsa Engelska-boken.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

hihi jag tror faktiskt jag läst den boken på engelskan jag med =)



hoppas din söndag får en roligare kväll nu tjejen =)!



kram

2008-11-02 @ 18:09:46
URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: Anonym

okeej :p

2008-11-02 @ 19:42:51
URL: http://rosanneniska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0