Buller och brak

Hej på er allesammans! :) Nu sitter jag här med ett julmust-glas, yummie!
Måste ju släcka törsten med något gott..

När jag kom hem idag före 14.30, då var det ett jäkla liv här utanför.
Tittade ut genom fönstret direkt, och vad ser jag? En stor jäkla maskin,
typ en grävskopa eller liknande.. Ruckelhuset mitt emot oss har de
äntligen rivit ner.. Det har gått över ett halv år sedan det stod i tidningarna
att huset skulle rivas. Bättre sent än aldrig, får man säga!



Nu är huset nedrivet i alla fall, hurra! Så nu är den där stora maskinen
på gården och plockar upp alla bitar. Ni kan ju gissa om det låter
när den släpper ner allt i conteinern.. ;o Det låter nästan som att
de river vårat hus, haha. Skönt i alla fall att bli av med ruckelhuset
och alla vildkatter samt råttor.. ;b

Jag måste säga att grannarna har fina tomter, nu när man äntligen
ser något. Haha, men de snygga rikemans-husen som jag kallar
det, dem ser man alltid.. ;D

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0