Torsdag

Godmorgon på er allesammans! :) Jag hade bestämt mig för att sova länge idag,
men ni ser ju hur det gick.. Jag vaknade redan 09.10, var helt pigg! ;o När jag
planerar att sova länge, då vaknar jag alltid jättetidigt.. ;/

Hur som helst, nu sitter jag här medan älsklingen fortfarande sover. Ska snart
göra lite frukost åt oss, vid 10-tiden antagligen. Sedan måste jag ringa Jenna,
så hon är hemma när jag ska föra presenten. :) Efter besöket hemma hos
henne, då ska vi ut på stan och uträtta några ärenden. Handla och lite sånt.. ;b

Har inte så mycket annat framför oss idag, eller jo det har vi visst! Balen är
ikväll, så dit ska vi kanske och titta - om vi orkar. Måste även duscha ikväll
så man är ren och fräsch inför imorgon när älsklingen tar studenten, då blir
det ju en massa fotograferingar. ;)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0