Tisdag

Godmorgon på er allesammans! :) Har ni haft en bra dag igår? Själv var det
första arbetsdagen på sommarjobbet, och det gick riktigt bra! Dagen gick
otroligt fort, och det är positivt. Vi är två stycken som jobbar här, och då går vi
lite skift. När jag börjar 07.30, då börjar Linnéa 08.30. Sådär har vi varannan dag,
och sedan byter vi.. :)

Just nu sitter jag på mammas dator i köket och bloggar lite snabbt innan
jag börjar mitt arbetspass. Har inte så mycket annat att skriva. Älsklingen och
hans familj ska till Luleå idag och titta på en Mercedes Benz till honom. :)
Hoppas de köper den, bra pris och ser bra ut!

Ha det bra så hörs vi någon annan gång, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer
Postat av: Mia

Fin blogg :)!

Titta gärna in i min och droppa en kommentar..

2008-06-25 @ 13:15:29
URL: http://miataipale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0