Tisdag

Godmorgon på er allesammans! :) Hur mår ni? Här mår jag si så där..
Har fortfarande ont i halsen, men jag hoppas att det går över snart. Det måste
gå över till helgen, eftersom vi ska på Kalixdagen. :)

Idag spöregnar det ute, fast jag hade paraply - men blev lite blöt ändå.. ;(
Sånt där får man tåla, det är ju bara vatten.. ;p Börjar idag 07.30 och slutar
hyffsat tidigt - 14.00. Idag blir det säkert inte så många barn, borde vara fem
eller sex stycken. Så blir nog mest att städa idag kanske? Igår var det fyra barn..

Nej, nu ska jag gå in på dagis tror jag. Maire är där, och mamma också. :)
Ha det bra så hörs vi någon annan dag, Ciao!
HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0